Potrebujete vyriešiť, ako získať absolútny prehľad o svojom vozovom parku?

Chcete výrazne ušetriť na prevádzkových nákladoch a mať zároveň všetky potrebné dokumenty prehľadne na jednom mieste? 

S GPS jednotkami vo vozidlách prenecháte získavanie dát o najazdených kilometroch, vodičoch, spotrebe, rozlíšeniu typu jazdy alebo tankovaní na automatickom systéme. Prostredie software si môžete užívateľsky prispôsobiť alebo upraviť. A zároveň si nastavíte omedzenie právomocí pre zobrazenie jednotlivých vozidiel alebo celého vozového parku. Dopredu si určte termíny kontrol, preskúšanie zamestnancov, prehliadok a veľa ďalšieho.

> > > Naši zákazníci od nás získajú plnú licenciu na SPZ software úplne zdarma. < < <

 

SPZ_software_logo

Novinky a úpravy SPZ softwaru pre rok 2018

 

Cestovné náhrady – kópie cestovných príkazov aj pre spolucestujúcich

Nová funkcia v software dokáže rýchlo a efektívne vytvoriť kópiu cestovných príkazov a vyúčtovaní pre spolucestujúcich, ktorí s vami šli na pracovnú cestu. Ďalšími aktualizáciami prešli aj štatistiky cestovných náhrad – napríklad dni, kedy bol zamestnanec na služobnej ceste a počty dní v jednotlivých štátoch, a iné.

Kalkulácia zákazok

Korektúrou prešla i kniha jázd – aktuálne tu nájdete funkciu pre prepočet nákladov na zákazku. Napríklad, keď sa v jeden deň uskutoční niekoľko jázd na rôzne zákazky, dajú sa nové náklady jednoducho prepočítať podľa pomeru a najazdených kilometrov, rovnomerne rozložiť medzi všetky zákazky.

Limity najazdených kilometrov

Medzi nové funkcie patrí aj kontrola súkromne najazdených kilometrov a limit pre nájazd súkromných kilometrov, ktorý nastavíte v karte užívateľa. Prehľad „Limity“ potom poskytne okamžité informácie o najazdených kilometroch každého užívateľa. Priamo z prehľadu sa dá vytlačiť „Vyúčtovanie súkromne najazdených kilometrov“ hromadne pre všetky vozidlá, ktoré vodič v danom mesiaci použil.

Rezervácia na vozidlá

V rezervačnej tabuľke boli dôležitým spôsobom rozšírené možnosti úpravy už vytvorenej žiadosti. Aktuálne je možné meniť všetky parametre na vytvorenú rezerváciu, vrátane zmeny vozidla. Tieto úpravy sa týkajú aj už schválenej rezervácie (takže nie je  potrebné rezerváciu zmazať a vytvoriť novú). Všetky pôvodné kontrolné funkcie zostali zachované (nie je možné mať dve rezervácie na jedno vozidlo a rovnaký čas).

Štatistika „Zostatky v nádrži“

K štatistikám a prehľadom o prevádzke a nákladoch, novo pribudli „PHM zostatky“. Tieto štatistiky poskytujú kompletný prehľad o zostatkoch pohonných hmôt v nádržiach (v litroch alebo v eurách, s DPH alebo bez a rozdelené na benzín a naftu), a zároveň i o tom, koľko PHM bolo v danom období nakúpené a spotrebované.

Cestovné náhrady – zadávanie nákladov

Vo vyúčtovaní služobných ciest je nové rozšírenie o možnosť zadávať výdaje spojené s pracovnou cestou výberom zo zoznamu predom pripravených položiek. Pri tomto spôsobe evidencie nákladov nemôže užívateľ vložiť do vyúčtovania iný náklad, ako je schválený. Zoznam nákladov môže pripraviť užívateľ s oprávnením správy SPZ.  Tento spôsob zadávania nákladov urýchli samotné spracovanie cestovných náhrad, zamedzí chybám pri zadávaní a zrýchli prípadnú kontrolu vyúčtovania služobných ciest.

VÝHODY SPZ SOFTWARE

Komplexná evidencia vozidiel a úspora času

Vďaka automatickému zasielaniu najdôležitejších prehľadov o prevádzke a notifikáciam, budete včas vedieť o blížiacích sa termínoch garančných prehliadok, STK a všetkom ostatnom. To všetko v prehľadnom užívateľskom rozhraní.

Automatické spracovanie knihy jázd

Stačí vedieť, kedy a kde užívateľ bol a aké boli náklady na služobnú cestu. Pre spracovanie vyúčtovania pracovných i súkromných ciest je možné všetko jednoducho spočítať na pár kliknutí myšou. Všetko naviac môžete urýchliť pomocou elektronického schvaľovania.

Zníženie nákladov a ekonomika prevádzky

Všetky dôležité a nevyhnutné dáta sú vám ihneď k dispozícií pre váš management, učtáreň, správcu vozového parku alebo vodiča. Získate tak dokonalý prehľad, ktorým efektívne znížite náklady na prevádzku až o 30 %.

přehledné01

Vylepšený rezervačný systém minimalizuje papierovanie

Všetky informácie pre plánovanie prevádzky a efektívnejšie využitie vozidiel vám zaistí vylepšený rezervačný systém. Všetky schvaľovacie procesy rezervácií, cestovných náhrad a nákladov vykonávate výhradne elektronicky.

Náhľady aplikácie

Vieme toho oveľa viac! Pozrite sa, čo vám môžeme ponúknuť

NENAŠLI STE, ČO STE HĽADALI? NAPÍŠTE NÁM

Dajte nám vedieť, čo potrebujete riešiť. Ozveme sa späť.

    Vaše meno

    Názov firmy

    Váš telefón

    Váš e-mail

     

    Kontaktujte nás

    NONSTOP dispečing
    ONI system
    +421 650 540 062

    Obchodné oddelenie
    ONI system
    +421 486 112 266

    Účtovné oddelenie
    ONI system
    +421 486 112 266